3 wskazówki dla wynajmujących biuro!

Rejestrując własny biznes, będziesz zobowiązany podać adres swojej firmy. Do tego potrzebny będzie Ci lokal. Możesz oczywiście zakupić powierzchnię biurową, jednak generuje to dodatkowe i wysokie koszta. Najpopularniejszym wyborem jest wynajem. Biuro Twojej firmy to bardzo istotna sprawa, nie należy jej lekceważyć. W końcu to wizytówka Ciebie i Twojego biznesu. Zastanawiasz się, na co zwrócić uwagę przy wynajmowaniu biura? Podamy Ci wskazówki, którymi zdecydowanie warto się zasugerować.

Lokalizacja biura

Lokalizacja biura gra szczególnie ważną rolę przy wyborze miejsca pracy. Twoi pracownicy oraz Klienci nie mogą mieć problemu z dojazdem. Sugerujemy zwrócić szczególną uwagę na bliskość przystanku autobusowego i kolejowego, drogi rowerowej oraz parkingu samochodowego. Takie ułatwienia znajdują się zazwyczaj w centrach miast. Pracownicy chętniej wybierają również firmy, wokół których znajdują się centra handlowe, siłownie czy przedszkola. Dobrze zlokalizowane biuro stanowi sporą część sukcesu.

Budynek

Siedziba firmy to Twoja wizytówka. Budynek powinien wywołać pozytywne pierwsze wrażenie u Klienta. A to pomoże Ci wpłynąć na lepszy przebieg spotkania, a także ułatwić utrzymanie lepszej relacji z Klientami. To samo tyczy się pracowników. Chętniej przychodzą do pracy, której wnętrze nie tylko posiada nowoczesny design, ale także oferuje dogodne dla nich rozwiązania. Przy wyborze odpowiedniej przestrzeni, szczególnie zwróć uwagę na dostęp światła do budynku i akustykę pomieszczeń. Nie może być zbyt głośno i za ciemno — to nie sprzyja kreatywności czy skupieniu. Warto również, aby biuro pasowało do charakteru firmy. Jeżeli Twoje logo zawiera swoje kolory, zastosuj je także w swoim biurze. Dzięki temu zabiegowi, Klient łatwiej Cię zapamięta i skorzysta z twoich usług raz jeszcze. Staraj się także używać kolorów, które nie blokują twojej kreatywności, a raczej ją uwalniają. Szukasz miejsca pod wynajem biura? W Tychach znajdziesz świetną siedzibę dla Twojej firmy.

Umowa

Umowa powinna być napisana w sposób zrozumiały dla obu stron. Zwróć uwagę, aby w umowie znajdowały się następujące elementy: dane personalne obu stron, opis przedmiotu najmu, czas trwania umowy oraz wysokość, terminowość i sposób płatności czynszu. Warto także uwzględnić okres wypowiedzenia od umowy. Dla Twojego bezpieczeństwa, warto zatrudnić kogoś, kto zweryfikuje dla Ciebie dokument.

Sugerujemy zwrócić szczególną uwagę na powyższe wskazówki. Sam zdecydujesz, co dla Ciebie i Twojej firmy będzie najbardziej istotne. Pamiętaj, że Twoja siedziba to Twoja wizytówka i warto postarać się przy jej wyborze.