Niespotykana dotąd innowacja zasiliła świat hokeja. Drużyna GKS Tychy postanowiła wprowadzić na rynek własną gamę batonów energetycznych. Kibicujący pięciokrotnym Mistrzom Polski już nigdy nie poczują głodu, ponieważ mogą w każdym momencie spożyć batona i zregenerować swoje siły, czerpiąc energię od swoich ulubieńców.
Na chwilę obecną, drużyna przygotowała trzy warianty smakowe swojego produktu. Fani mają do wyboru batony o smaku miodowym, kawowym oraz bananowym. Wyróżniają się one unikalną oprawą graficzną, która nawiązuje kolorystyką do barw klubu i przedstawia wizerunki hokeistów. Każda odmiana smakowa posiada swojego ambasadora z drużyny.
Klub podkreśla jednolitość wizualnej komunikacji, co jest widoczne na przykładzie hasła przewodniego sezonu – #TyskaWataha. Symbol wilka, który pojawia się na koszulkach meczowych czy grafikach udostępnianych na mediach społecznościowych, został przeniesiony również na opakowania batonów. Utworzenie batonów energetycznych to wyjątkowy gest w stronę kibiców, przede wszystkim najmłodszych, dla których zdrowe przekąski będą idealnym dodatkiem do emocjonujących spotkań. Baton zawierający wiele zdrowych tłuszczów i węglowodanów może być też świetnym uzupełnieniem diety dorosłych kibiców – mówi rzecznik prasowy GKS Tychy, Krzysztof Trzosek.
Cechą wyróżniającą batony jest ich naturalny skład. Są przygotowane ręcznie, bez dodatku cukrów, z wykorzystaniem miodu. Firma odpowiedzialna za produkcję jest oficjalnym partnerem żywieniowym Adriana Meronka, czołowego polskiego golfisty oraz współpracowała z piłkarzami Bayernu Monachium – dodaje Mirosław Kozielski, B+ORSEL.
Batony energetyczne od GKS Tychy dostępne są w miejscach gastronomicznych na terenie Stadionu Zimowego. Cena jednego batona wynosi 5.50 zł.