Decyzja Rady Miasta Tychy o sporządzeniu planu ogólnego miasta i proces składania wniosków

Podczas sesji, która odbyła się 20 czerwca, Rada Miasta Tychy podjęła decyzję o rozpoczęciu procesu tworzenia planu ogólnego dla tego miasta. Wszystkie zainteresowane strony, które chcą mieć wpływ na ten dokument, są zobligowane do złożenia swoich wniosków do Prezydenta Miasta Tychy. Ostateczny termin składania tych wniosków został wyznaczony na 31 sierpnia 2024 roku.

Wnioski do projektu planu ogólnego muszą być składane w formie pisemnej, korzystając z odpowiedniego formularza. Wnioski powinny zawierać imię i nazwisko osoby składającej wniosek lub nazwę jednostki organizacyjnej, jeżeli wniosek jest składany przez taką jednostkę. Wnioskodawca powinien również podać adres zamieszkania lub siedziby oraz adres e-mailowy – o ile posiada taki – a także dokładne oznaczenie nieruchomości, której dotyczy wniosek. Jest to ważne szczególnie w przypadku osób, które są właścicielami lub użytkownikami wieczystymi danego obiektu.

Wniosek można złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Tychy. Alternatywnym sposobem jest wysłanie wniosku pocztą tradycyjną na adres: Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Dla tych, którzy preferują komunikację elektroniczną, możliwe jest również wysłanie wniosku drogą elektroniczną.